Wymiana / Zwrot

Postępowanie w przypadku zwrotu produktu:

Hej!

Jeżeli jesteś zainteresowany/a zwrotem towaru, zapoznaj się proszę z poniższą instrukcją:

Masz 14 dni od daty zakupu, aby dokonać zwrotu, bądź wymiany.

  • Odsyłane produkty należy zabezpieczyć przed transportem oraz zapakować wraz z paragonem i formularzem, który znajduje się na drugiej stronie.
  • Ze względów higienicznych nie ma możliwości zwrotu i wymiany bielizny wraz ze strojami kąpielowymi.
  • Pamiętaj proszę, że jeżeli dokonujesz zwrotu to odsyłany produkt nie może nosić śladów użytkowania. W innym przypadku produkty zostaną do Ciebie odesłane i będziesz musiał/a ponieść dodatkowe koszty związane z wysyłką.
  • W przypadku, gdy zgubiłeś paragon nie przejmuj się! Wystarczy że podasz nam numer zamówienia, a my odszukamy dokument.
  • W przypadku zwrotu towaru, koszty wysyłki leżą po Twojej stronie i nie podlegają zwrotom. Poniżej zamieszczamy dokładne dane do wysyłki zwracanego towaru :

Agata Łyzińska

ul. Żwirki i Wigury 57/3

02-091 Warszawa

  • Zwrot środków zostanie zrealizowany tak szybko, jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
  • W przypadku, gdy przy zamówieniu została wybrana opcja „przedpłaty”, środki zostaną zwrócone na ten sam rachunek (chyba, że w formularzu wskażesz inny numer konta).
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium